Jak nie zostać anonimowym sprzedawcą w sieci
Sprzedaż internetowa nieodłącznie wiąże się z transportem paczek pomiędzy kupującym a sprzedającym. Każdy z nadawców ma świadomość tego, że dobrze zapakowana przesyłka gwarantuje bezpieczne dostarczenie zawartości. Jednak już nie każdy zastanawia się nad tym, czy takie opakowanie, poza funkcją zabezpieczającą pełnić również może rolę nośnika reklamowego. A odpowiedź tutaj jest dość oczywista. W czasie zwiększającej się liczby paczek odbiorcy przestają zwracać uwagę na bure kartony, pudełka czy nijakie koperty z danymi adresowymi. A przecież wolna powierzchnia tych opakowań wiele może opowiedzieć o nadawcy. Warto zadbać o wyróżnienie swoich przesyłek przez nadanie im oryginalnego wyglądu. rolę taką mogą pełnić indywidualizowane torby dkt z nadrukiem. Zanim wzrokowi kupującego ukaże się zakupiona zawartość, zdąży zapoznać się z kolorystyką i logo firmy, od której ją zamówił. To istotny element kreowania wizerunku firmy która obecnie jest jedynie linkiem na liście wyników i łatwo może zaginąć pośród wielu podobnych. Źródło: https://www.emgraf.pl/foliopaki-kompostowalne-z-nadrukiem.html
+Tekst Sponsorowany+